Lubuk Bundle – Panduan Borong Barang Bundle Di Thailand

Lubuk Bundle – Panduan Borong Barang Bundle Di Thailand | Best ni jual barang bundle. Biasanya nak jual barang bundle , modal tak perlu besar. Yang penting perlu tahu kat mana nak borong barang bundle. Lebih-lebih lagi yang berkualiti gred A.

Pengalaman Berniaga bundle 10 tahun lepas

Beli stok barang bundle berguni-guni. tapi bila buka sahaja guni! Hanya ada 2-3 ketul sahaja barang yang gred A yang boleh dijual.barang yang lain? Kebanyakkan hanya layak dibuang dalam tong sampah sahaja!

 

>>KLIK SINI UNTUK MENEMPAH<<

Masa saya mula-mula buat bisnes bundle ni… memang susah nak cari pembekal barang bundle ni. Terpaksa la ambil dari pembekal tempatan tapi yang lecehnya, tak boleh pilih. DIorang dah bungkus siap-saip dalam guni. Perlu beli seguni terus. Harga satu guni pula, dalam 3-4 ratus.

bila sampai rumah dan buka sahaja guni-guni tu… kecewa! Banyak baju, seluar atau kain dalam guni tu… jenis yang dah tak boleh pakai!

Tapi yang sedihnya. Dalam satu guni.. adalah beberapa helai baju gred A…Banyak yang grd B dan C. Selebihnya banyak yang tak boleh pakai. Kecewa sangat!

Saya ada jugak masuk ke kedai bundle . Tak ramai yang jual barang bundle yang berkualiti Gred A.Bila saya jumpa kedai-kedai bundle yang bagus yang menjual barang-barang berkualiti… saya trylah buat-buat tanya.. mana diorang dapat stok barang-barang bagus ni? Memang tinggal harapan la…. takdenya diorang nak bagitahu!

Akhirnya Terjawab

Saya dapat satu “kata kunci” rahsia… iaitu nama sebuah tempat yang terletak di Thailand.

Saya namakan tempat tersebut sebagai “Lubuk X“.

Tanpa berfikir panjang… saya pun tekad.. pergi “langgar” dan redah tempat Lubuk X tu secara backpacker bersama isteri saya!

Bila sampai sahaja saya di tempat Lubuk X tersebut… memang saya tergamam! Saya seolah-olah dah jumpa “Syurga Barang Bundle!”

 

Seronok sangat bila dapat jumpa tempat rahsia ni.

Bukan setakat baju dan seluar… tetapi segala macam produk bundle ada dijual di sini, dari topi, kasut, beg, tali pinggang, langsir, cadar, peralatan elektrik, peralatan sukan, peralatan memancing dan macam-macam lagi la!… Apa sahaja barang jualan bundle yang pernah anda nampak dijual di kedai bundle..

semuanya ada dijual disini!Yang paling menarik, disini, mereka jual sehelai-sehelai… jadi  boleh pilih setiap helai barang bundle yang anda mahu!

Bukan biashe-biashe punya barang bundle kat sini! Harga diorang pun mur-mur! Bila ambil barang dah murah.. maka, margin keuntungan pun akan jadi tinggilah bila kita jual barang-barang ni nanti! Mahsyuuuukkkk!

Pengalaman Penulis

Ini lah pengalaman berharga yang dikongsikan oleh penulis ebook Lubuk Bundle, Tuan Azuri Zakaria  yang dah berpengalaman lebih 10 tahun sebagai peniaga bundle. Jika kita bijak ambil peluang , belajar dari  pengalaman otai ini bagi elak masalah berulang kembali. Dapatkan segera panduan berharga ini , Panduan Lubuk Bundle [KLIK SINI]

Peniaga bundle otai ini, Tuan Azuri telah menulis pengalaman beliau ini menjadi sebuah ebook panduan!
Lebih mudah, lengkap dan teratur, sebab dalam ebook ni, ianya dah dengan pengalaman beliau ini secara langkah-demi-langkah supaya mudah untuk diikuti!

Panduan Lubuk Bundle

Bagi mereka yang berminat dan mahu berniaga barangan bundle, ataupun… mereka yang sudah berniaga bundle tetapi masih tercari-cari lubuk supplier barangan bundle yang terbaik, panduan ini eksklusif untuk anda.

 

Dengan setiap pembelian panduan Lubuk Bundle ini, pembeli akan mendapat 2 panduan bonus yang istimewa

BONUS #1 – TIPS & LUBUK JUALAN BISNES BUNDLE

  • Dikongsikan 7 lokasi strategik untuk anda menjual barang-barang bundle anda.
  • 4 Tips Emas jika anda mahu membuka Kedai Bundle anda sendiri.

 

BONUS #2 – 5 BARANG BUNDLE HOT & SENANG JUAL!

  • Dikongsikan 5 jenis barang bundle yang hot dan senang untuk dijual! Kalau anda baru nak start bisnes bundle ni, anda boleh fokus dengan menjual 5 benda ni sahaja! Insyallah laju je stok akan habis di kedai anda!

Jangan berlengah lagi.. Tempah sekarang

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *